wakacje

TABLICZKA DZIELENIA W ZAKRESIE 100

wyłącz reklamy

10 : 1 =

ANANAS ZA 10 POPRAWNYCH

0 0

DODAJ KOMENTARZ

WASZE KOMENTARZE DO TEGO ZADANIA:

  • Kasia 2019-04-07

    Ta gra jest na 5 plus
  • natka 2019-01-20

    podajemy ze studia N: 105 dobrych i 0 złych :-)
  • kara 2019-01-09

    Fajna ta gra! :)
  • KRZYSIEK 2018-12-05

    Fajna gierka była by super gdyby nie dawali tych samych przykładów
  • To ja(JULKA) 2018-12-03

    SUPER !
    ALE NA SERIO NIE ZNOSZĘ MATEMATYKI NAWET
    GDY WYGRAŁAM KONKURS !
  • kamil 2018-11-30

    haha! mam was ja mam 111 dobrych na 1 zły
  • liwia 2018-11-29

    naprawde super!
  • olson 2018-11-26

    miałam ponad 70 i mi wygasło!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Olusia 2018-10-23

    W dzieleniu miałam 300 dobrych i 0 złych.W mnożeniu 250 dobrych i 0 złych. Tak jak Magda nie lubię matematyki ale jakoś można to zrobić.
  • magdalena 2018-10-14

    130 dobrych 6 złych nie cierpie matmy ale się udało yeah
  • Karolina K. 2018-10-06

    fajne to
  • vader 2018-09-29

    daje 5- nie lubię matmy, klasa 5
  • LOLek 2018-09-21

    bo to jest ZOO ! :D
  • art 2018-09-17

    Ta strona jest super. Kocham muzykę i uczę się grać na gitarze. Lubię przyrodę i uczę się jeździć konno. Ale zaczynam lubić matematykę. Miałam 1000 dobrych i 2 złe odpowiedzi. PS. Chodzę do 4 klasy.
  • pawka(korek) 2018-06-08

    ssssssssssssuppppppppppppppeeeeeeeeeer
  • OSKAR 2018-03-31

    Cześć! Mam na imię Oskar. Właśnie dziś zrobiłem 160 poprawnych odpowiedzi a 0 złych!!! Uwielbiam tę grę!!!
  • Nadia i Basia 2018-03-20

    fajna gra 103 poprawne odpowiedzi w tym 3 błędy
  • 4lg2: 2017-12-15

    ta gra jest super
  • KaRmELka 2017-11-30

    miałam 6o dobrych i 0 złych i mi wygasło foch !! xD POLECAM ;]
  • Igor 2017-11-22

    Zrobiłem 100 dobrych przykładów i 0 błędnych odpowiedzi w 15 minut.
  • grześ 2017-10-04

    MAM 100 PRAWIDŁOWYCH A NIEPRAWIDŁOWYCH 7
  • klaudia 2017-10-04

    247 dobrych 7 złych
  • Łukasz 2017-10-02

    Super strona zapomniałem jak się dzieli przez wakacje wienc wiecie :) 124 dobrze 6 źle ^^Pozdro Dla Graczy Gier MMO Elitemt2 Minecraft 1.8.1 mój kod 5.204.142.108 4Strory I Innych gier Pozdrawiam Kolegów fszech widzących JJDzoker to nie ten o którego wam chodzi:) Fubu Kapi2174 itp NQ
  • Mery 2017-08-06

    Jak Się Dzieliło?? ;C
  • weronika 2017-06-15

    ta gra jest świetna
  • karcia 2017-03-04

    fajna gierka
  • natalia__8 2017-01-24

    Ta strona jest super!!! Zdobyłam 237 dobrych i 2 złe z mnożenia i dzielenia.
  • Lena :) 2016-09-20

    Nie zmyślajcie !!!!!!!!!!!!
  • adix 2016-07-10

    ta gra jest super na xD
  • Lena 2016-04-26

    Jestem Lena i mam 8 lat.
  • seba 2016-04-16

    Niektóre działania są trudne a niektóre proste, ale naprawdę super strona!!!
  • Amelia 2016-04-09

    Cześć nazywam się Amelia i mam 10 lat. Chodzę do III klasy i bardzo podoba mi się ta strona. Tak długo grałam że udało mi się uzbierać 1000/0 ani żadnego błędu nie miałam na tysiąc. Kocham tą grę.
  • Zuzu 2016-03-17

    Chodzę do III klasy i zrobiłam 100 działań bez błędu !!! Ta stronka jest super!
  • Alicja 2016-02-26

    Mam 100 dobrych odpowiedzi i tylko 3 błędy. Bardzo lubię tę stronę.
  • MARYSIA KLASA 2 C 2016-01-13

    Dziękuję za tę stronę! Wszystkie strony są bardzo fajne. Jednocześnie można grać, czyli bawić się i uczyć. Dziękuję!
  • Kacper 2015-07-26

    Fajna ta gra :)
  • ola 2015-06-02

    Bardzo podoba mi się ta strona! POLECAM!
  • roch 2015-05-03

    dzieki
  • JA 2015-04-18

    fajowe
  • Marek 2015-03-15

    Jest spoczko :):):)
  • Emi 2015-01-03

    ta stronka jest mega fajna :)
  • lol rządzi 2014-10-20

    ja mam słabego nauczyciela ale jest spoko, dajemy z matzoo radę
  • oli 2014-03-30

    ta stronka jest super nie jestem dobra z matmy ta stronka mi pomogła polecam wszystkim :)
  • wiki3456768 2014-03-26

    ta gra uczy i bawi i bardzo lubię tą gre
  • P.M 2014-03-19

    fajne lubie to
  • łukasz 2014-01-23

    Ta strona to naprawdę coś.... :))) zrobiłem 1000 zadań i miałem 1 błąd...
    Pozdrawiam z Terespola klasę 3c :)))
    Łukasz
  • majka 2013-10-12

    miałam 100 dobrych i 0 złych. Ta gra jest bardzo fajna, zaczynam lubić matme :-)
  • Dawop7 2013-07-21

    Właśnie idę do 4 klasy, ta strona jak na razie bardzo pomaga, szkoda że są wakacje, i marnuję czas na naukę:P Polecam.
  • jJULKA XD 2012-10-04

    hahaha. ja miałam 2 dobre i 1 złe i co i co XD
  • Dominika 2012-10-02

    jestem w czwartej klasie ćwicze to bo co miesiąc nauczycielka robi na kartkówkę
  • maja 2012-09-30

    zrobiłam 100 dobrych i 0 złych mam nadzieję że dużo osób z tej gry korzysta bo jest bardzo fajna! życzę powodzenia !!!
  • Iza 2012-08-21

    bardzo lubię tą stronę,przez wakacje dużo ćwiczyłam ponieważ zmieniam szkołę,chodziłam do szkoły dla dzieci niesłyszących,ale mój wzrok bardzo się pogorszył dlatego teraz będę w szkole dla słabowidzących i chcę dobrze rozpocząć ten rok.Wszystkim życzę powodzenia!
  • diana 2012-06-14

    Ja chodzę do trzeciej klasy, a w dzieleniu miałam siedemset trzydzieści siedem poprawnych odpowiedzi, zero błędnych, a w mnożeniu miałam osiemset jeden poprawnych odpowiedzi, zero błędnych.
    I CO ZATKAŁO?
  • diana 2012-06-14

    Ja chodzę do trzeciej klasy a miałam siedemset trzydzieści siedem poprawnych odpowiedzi, a zero błędnych w dzieleniu, a w mnożeniu miałam osiemset jeden poprawnych odpowiedzi, a zero błędnych.
    I CO ZATKAŁO?
  • HUMAT 2012-04-03

    moja ulubiona strona uwielbiam tą stronkę polecam wszystkim ludziom ta strona jest na maxa odjazdowa polecajcie każdemu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Mateusz 2012-02-20

    na 200 działań zero błędów.
  • wojtek 2012-01-18

    zrobiłem 400 poprawnych a 5 błędnych
  • Julia 2012-01-17

    raczej ja was bo mialam 500 dobrych a zlych 0 haha
  • hubert 2012-01-14

    ta strona jest super ze sprawdzianu dostałem 6.
  • karolina 2012-01-09

    super gra dostałam 6 z testu ale lol normalnie taka gra a mozna sie z niej nauczyć tak dd [lol przez doże L]
  • marek 2012-01-07

    lubię tą strone
  • Agata 2012-01-02

    Zrobiłam dziś 131 poprawnych zadań.
  • marcelina fe 2011-12-29

    ta gra była dla mnie fajna i śmieszna fajnie się bawiłam. miałam tylko 4 odpowiedzi żle ale i tak była fajna
  • Magda 2011-12-18

    Ha,ha pobiłam Was , bo mam 400 dobrze ,a 0 źle ;P
  • hubert 2011-12-15

    ta gra jest fajna
  • Mikołaj 2011-12-14

    nie jesteśmy tu by zmyślać wyniki
  • Tomek 2011-12-14

    miałem 199 dobrych a 0 błendnych
  • kosta:) 2011-12-12

    hah > Miałam 344 na 5 złych świetna stronka
  • Iza 2011-12-12

    pobiłam was 333 dobrych i 3 złe !!! ha ha !!!
  • sandra 2011-12-09

    dobra ta gra
  • oluskaaa 2011-12-06

    ja mailam na 125 zlych 8
  • Agata 2011-12-05

    Jestem najlepsza mam 113 dobrych i 13 złych
  • weronika 2011-12-05

    bardzo fajne
  • laura 2011-11-29

    ja miałam 21 dobrych i 0 złych odpowiedzi tylko się nie śmiejcie bo dopiero zaczynam
  • marta 2011-11-24

    30 na 1 złe
  • Dzesika 2011-11-23

    Chodzę do klasy trzeciej i bardo mi się to przydaje SUPER GRA
  • paulina 2011-11-19

    to zadanie jest super mialam 15 dobrze 1 zle
  • norbert 2011-11-17

    gra jest super, fajna, ok, najlepsza, mocna, matematyczna, ssspppoookkkooo!
  • Górnik Zabrze \G/ 2011-11-16

    176 dobrych i 2 złe
  • wiki 3 kl :) 2011-11-16

    ja mam 15 dobrych i 0 złych tak mało zrobiłam bo tylko sobie chciałam przypomnieć do testu.
  • misia dominisia XD 2011-11-15

    ssssssssSUPCIOOOOOOOOOOOO!!!!!!! Tylko czemu tego nie ma tego na nk:-)
  • Nata 2011-09-19

    Ta gra jest ok,tylko czemu nie ma kota zamiast żółwia!!!!!!!!!!!
  • katarzyna 2011-09-02

    świetna strona polecam
  • Werka 2011-08-31

    Hejka 101 dobrych 11 złych!!!!!
  • olivia 2011-06-09

    FAJNEEEEEE
  • gabi 2011-05-08

    poprawnych 100 błędnych 2
  • Piękna Majusia 2011-04-07

    SuPeR
  • MICHAŁ 2011-03-07

    LUBIE TO GRE
  • Mila,Milena,Milenka,Milusieńka 2011-03-01

    Gra na 5- bo nielubię matmy, ale gdyby bym (dobrze napisałam?) lubiała to 6+!!!
  • miko40 2011-02-26

    ta gra jest bombowa
  • natka 2011-02-10

    ekstra gra
  • Julia 2011-01-31

    Gram w tą grę jest niesamowita chodzę to 3 klasy i już umiem tylko mam 1 błąd!
  • maciej 2011-01-16

    ta gra jest świetna
  • rrrrrrrr 2010-12-09

    lalalalalalalalalalalalalalala:):):):):):):):):):)
pisupisu.pl

Gra online dla dzieci do nauki tabliczki dzielenia.


Popularny serwis matematyczny. Bez pobierania, bez rejestracji, ćwiczenia i testy dla dzieci za darmo online. Sprawdź swoją wiedzę.

W prosty i przyjemny sposób nauczysz się tabliczki dzielenia.


tabliczka dzielenia online, tabliczka dzielenia ćwiczenia, tabliczka dzielenia dla dzieci.

tabliczka dzielenia

ARYTMETYKA: uczeń kształcenia początkowego powinien mieć opanowany rachunek pamięciowy w zakresie 100. pole kwadratu, ułamki dziesiętne sprawdzian, ułamki dziesiętne, pole rombu, tabliczka mnożenia dla dzieci, kolejnosc dzialan, reszta z dzielenia, ułamki zwykłe zadania klasa 4, rozszerzanie ułamków, odejmowanie liczb ujemnych, tabliczka dzielenia dla dzieci, dodawanie i odejmowanie w zakresie 100, matematyczne zoo.pl, odejmowanie ulamkow, tabliczka mnożenia do 1000, gry z tabliczką mnożenia